3 juli 2014

kleding trends 2014



trends. de meningen zijn erover verdeelt. de een vindt het super om helemaal in de trends mee te gaan en de ander staat daar juist weer helemaal tegenover. you love it or you hate it. ik vindt trends opzich wel leuk, alleen volg ik ze niet altijd helemaal. ik wil toch een beetje mijn eigen style behouden. nou moet ik wel zeggen, in sommige van de trends die ik in dit artikel ga benoemen, kon ik me niet beheersen. want geef toe, de trends van de laatste tijd verrassen je iedere keer weer.






over de kledingtrend van 2014 zijn een aantal dingen te zeggen. allereerst ligt de nadruk op het accentueren van de vrouwelijke vormen. zoals: een slank lichaam, smalle taille en lange benen. 


Skaterskirt.














de skaterskirt iets typisch uit de jaren '70. ze zijn er in allerlei verschillende kleuren, patronen en materialen. erg leuk met een paar allstart en een simpel t-shirtje of natuurlijk classy hakken met een blousje.


skaterdress.

de skaterdress heb ik in tegenstelling tot de skaterskirt wel in mijn bezit. een turquoise. een skaterdress is een speelse jurk, die toch super chique kan zijn. deze jurk accentueert vooral de heupen, doordat de jurk getailleerd is lijken de taille smaller en de heupen breder.



maxiskirt.
vroeger droeg men de maxiskirt om het lichaam te bedekken, nu willen we er juist de vrouwelijke vormen mee 'promoten'. om het zo maar te zeggen. de rok komt tot op de grond en is prachtig met een paar mooie hakken of slippers.

baseball.



een tijdje geleden waren de baseball vesten een mega grote trend, dat komt deze zomer weer helemaal terug. het blijft dit jaar alleen niet bij alleen de vesten, ook shirtjes, broeken en schoenen met het baseball thema  worden weer helemaal 'in'.

de trend kleuren van deze zomer zijn wit, taupe en kaki groen.
de bijhorende basiskleuren zijn steenrood, army groen, tangerine rood en blauw.
de accentkleuren zijn zalm roze, mint groen, lila en gras groen.

ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad en bedankt voor het lezen.

wat is jou favoriet van deze zomer trends?

xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten