22 juni 2014

review: carmex lippenbalsem.


welke beautyguru heeft er nou nog niet over gehoord. de 'carmex lippenbalsem'. de lippenbalsem waar nog nooit iemand negatief over geweest is. en ik moet heel eerlijk toegeven.. hij is ook wel super fijn.. ik ben niet gauw zo te spreken over een lipverzorgingsproduct maar deze heeft mij zeker overtuigd.




toen ik zo'n 3 jaar geleden begon kwam de carmex lippenbalsem overal voor op beautyblogs, toen wilde ik dit product al hebben alleen zat er een nadeel aan.. hij was niet in nederland te-koop..
een jaar daarna ging ik met school naar Londen, waar ze de lippenbalsem wel verkochten. dus heb ik hem zo snel mogenlijk in huis gehaald. de lippenbalsem was ook mega goedkoop voor zijn kwaliteit, dus zeker de moeite waard om een keer te proberen als je in Londen komt!


de carmex lippenbalsem is geen standaard lippenbalsem, verre van dat zelfs. de lippenbalsem bevat eucalyptus en mint waarbij hij naast de heerlijke geur ook nog een tintelend gevoel geeft aan je lippen wanneer je het product aanbrengt. de geur moet je wel echt van houden, aangezien die vrij sterk is. de lippenbalsem is wat dikker en dus wat lastiger te verdelen, maar naar mate je het product aanbrengt op je lippen wordt hij vloeibaarder en is hij alsnog goed en gemakkelijk te verdelen. de lippenbalsem werkt ook ontzettend snel, ik breng hem meestal savonds aan voor het slapen en de volgende ochtend voelen mijn lippen zo zacht aan ! i love it !

ik weet dat er in de tussentijd nog een aantal verschillende varianten bij zijn gekomen zoals o.a. de 'smaak' aardbei. de lippenbalsem die ik in dit artikel omschrijf ik gewoon de standaard lippenbalsem. over de kwaliteit van de anderen kan ik dus niks zeggen..

ik heb de lippenbalsem gekocht bij primark voor een leuk prijsje van €2,-.

bedankt voor het lezen van dit artikel, suggesties en vragen zijn altijd welkom.

xoxo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten