1 juli 2014

goede budget proof oogmake-up producten.

hi girls,
aangezien het artikel over budget proof gezichtsmake-up een van mijn meest bekeken artikelen is, leek het me leuk om hier een vervolg op te maken. ook wordt mij mega vaak gevraagt welke mascara is bijvoorbeeld draag of welke oogschaduw ik gebruik. vandaar deze keer niet over gezichtsmake-up, maar oogmake-up. 
disclaimer: ik omschrijf in dit artikel de producten die ik gebruik als ik me opmaak, maar dan de budget proof versie daarvan. je hoeft dus niet alles te gebruiken!

oogschaduwbasis.
allereerst beginnen we natuurlijk met een oogschaduwbasis. ik vindt oogschaduwbasis super belangrijk. het laat de kleur beter uitkomen en zorgt dat het product wat je eroverheen aanbrengt langer blijft zitten. too faced en urban decay hebben beide super fijne oogschaduwbasissen, maar daar betaal je dan ook genoeg voor. dit zijn de wat goedkopere varianten die ik ook ontzettend fijn vindt.



links boven: essence i love stage eyeshadow base, €2,49 // onder: catrice prime and fine eyeshadow base, €3,99 // rechts boven: E.L.F mineral eyeshadow primer, €4,00.

wenkbrauwproducten.
ook mijn wenkbrauwen zijn ontzettend belangrijk voor mij. als ik deze niet bijteken voel ik me ontzetten kaal. het kan je gezicht in een paar seconden veranderen. dit zijn mijn budget proof aanraders op het gebied van wenkbrauwen.

links: catrice eyebrow set, €3,99 // rechts: MUA Pro-Brow Ultimate Eyebrow Kit, €5,99

wenkbrauw gel.
helaas gebruik tot nu toe maar een wenkbrauw gel. dit is altijd mijn budget favoriet geweest en zelfs de enige die ik ook heb gebruikt. hier kan k naar mijn ervaring er dus maar een van laten zien..
essence lash and brow, gel mascara, €1,99

oogschaduw.
ik hou zo van oogschaduw, ik draag het iedere dag. oogschaduw opbrengen kost vaak veel tijd bij mij terwijl dat helemaal niet nodig is. je hebt ontzettend veel budget proof quatro's en trio's waar je ook prachtige looks mee kan maken. en.. heel veel van mijn favorieten daarvan zijn mega budget proof!

12 Shade Undressed PaletteUndress Me Too Palette
          

boven: make-up academy undressed pallets, €4,99. links: essence quattro eyeshadow, €2,99. rechts: catrice absolute eye color quattro's, €4,59.

Oogpotlood.
oogpotlood was voor mij het eerste product dat ik droeg, samen met mascara. toen haalde ik mijn oogpotloden altijd van essence. eigenlijk is dat niets verandert. toch zijn er nog een aantal anderen merken met prima budget proof oogpotloden.

links: essence stays no matter what eye pencils, €2,59. rechts: essence long lasting eye pencil,  €1,59. onder: catrice long lasting eye pencil, €2,29

Eyeliner.
                Ultra Fine Ink Eyeliner 010  Black On Track   
1e: catrice calligraph eyeliner, €2,99. 2e: catrice ultra fine ink eyeliner, €2,99. 3e: essence eyeliner pen, €2,45. 4e: essence luquid ink eyeliner, €2,49.

mascara.
door mijn korte wimpers maakt het me niet heel veel uit of een mascara super goed is. ik merk vaak toch weinig verschil. toch zijn er wel mascara's die ik fijner vindt dan anderen en toevallig zijn die budget proof.

                                                                    
links: catrice lashes to kill extra black, €3,99. midden: catrice ultimate lash multimizer, €4,59. rechts: catrice better than false lashes, €4,59.

dit was het al weer, dit waren mijn favorieten producten op het gebied van oogmake-up. ik heb dit artikel iets uitgebreider gedaan dan het artikel over budget proof gezichtsartikelen en ik hoop dat jullie het leuk vonden. bedankt voor het lezen !

xoxo, kelsey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten