10 juli 2014

girltalk #1, opmerkingen van jongens waar meiden zich aan ergeren.


AAAARGH.. wie kent dit probleem nou niet, zo'n jongen die denkt dat hij met zijn opmerking jou dag even kan verpesten. DOE NORMAAL en gedraag je, als je dat niet kan dan ga lekker iemand anders lastig vallen ofzo.. dit artikel gaat over de opmerkingen die jongens maken tegen of over meiden waar wij ons als meiden ontzettend aan ergeren.



ben je ongesteld ofzo ?
jongens, doe normaal. serieus. dit vindt ik denk ik nog wel de meest irritante opmerkingen. zovan als ik een keer mn dag niet heb, ben ik gelijk ongesteld? pff, ik zou doodbloeden...

ben je naar de kapper geweest?
nee, mijn haar is kort maar ben niet naar de kapper geweest ofzo hoor ! boys, wake up ! het is dan misschien wel goed bedoelt, maar denk na...

om de 10 min. hey, hoe is het?
als je me 3x vraagt hoe het gaat en ik zeg dat het goed gaat, gaat het de 4e keer nog steeds net zo goed. tenzij er een walvis is aangespoeld en we er allemaal achter zijn dat hij dood is. dan voel ik me kut in 10 minuten ja...


waarom draag je een BH, je hebt niet eens borsten?
boys, boys, boys, BEHAVE YOURSELF PLEASE. nee, serieus. waarom zo moeilijk doen over zoiets kleins. als sommige meiden zich daar beter door voelen, laat ze lekker. ook die twee bulten aan de voorgevel kunnen gevoelig zijn, ook als ze nog niet helemaal ontwikkelt zijn.

de eerste vraag: heb je een vriendje ?
als de eerste vraag die je aan me stelt is of ik een vriendje heb, en me dan alsnog wijs proberen te maken dat je toch geen intressen had. uhu.. leer elkaar eerst lekker kennen voor je gaat zeuren over vriendjes en relaties.

dat komt zeker van de primark?
whats the issue ? serieus. wie ben jij om mij te vertellen of ik iets bij H&M of ZARA te komen i.p.v. bij primark. de enige reden dat jullie daar niet naar binnen gaan is omdat jullie de druk niet aankunnen, maar anders...

en dit was het alweer voor deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten