9 mei 2015

Waar ik de laatste tijd veel me bezig ben.

ℓυxεαмσυя

De laatste tijd ben ik heel bewust over bepaalde dingen aan het nadenken, dan heb ik het vooral over mijzelf persoonlijk. Ik weet niet goed hoe ik dit uit kan leggen maar in dit artikel wil ik het gewoon even hebben over waar ik de laatste tijd veel aan denk en wat mij nou echt bezig houd deze dagen.



Dit wordt dus meer een praat artikel, iets wat ik al heel lang wil doen. Om te beginnen met mijn blog, over mij en mijn blog. De afgelopen dagen ben ik heel erg aan het denken over het het gezegde 'Alles moet binnen de lijntjes', waarmee wordt bedoeld dat alles moet zoals de meeste het doen. Ik ben het hier niet mee eens, terwijl ik dit tot nu toe wel heb gedaan. Het is moeilijk uit te leggen maar wat ik bedoel ik dat ik tot nu toe eigenlijk altijd helemaal niet heb geblogd zoals ik echt ben. Ik wil veel meer mezelf gaan zijn in mijn artikelen. Jullie zullen er waarschijnlijk niet veel van merken maar ik hoop dat het voor mij een heel verschil zal zijn. Ik denk dat het bloggen hierdoor een stuk makkelijker wordt voor me. Het is niet dat het bloggen nu moeizaam gaat, het lijkt me alleen een stuk makkelijker als ik ook echt vanuit mijn hart schrijf in plaats van uit mijn hoofd. Ik vind dat ik nu gewoon nog te voorzichtig schrijf, teveel 'binnen de lijntjes' en dat wil ik niet meer.

www.krist.in

Ook wil ik meer artikelen over lifestyle en inner-beauty gaan schrijven omdat ik merk dat dit mij toch wel heer erg aanspreekt. Die gaan trouwens niet de Beauty artikelen vervangen want dat blijft mijn grootste passie !

Ik hoop wel dat jullie iets van verandering gaan zien en dat ik dus niet de enige ben.

Laat me weten hoe jullie erover denken en of jullie verschil merken in de opeenvolgende artikelen.


1 opmerking: