5 juli 2015

Favorieten make-up producten van de afgelopen tijd, juli 2015

Ik gebruik al best een tijdje alleen maar dezelfde make-up producten, gewoon omdat ik er zo tevreden over ben. Daarom leek het me leuk om deze producten even voor jullie op een rijtje te zetten zodat jullie er misschien wat aan hebben als je twijfelt over het kopen van een van deze producten. Misschien herken je er zelfs wel een dat van jou ook een favoriet is !

Dit is trouwens het eerste artikel waar ik foto's heb gemaakt met mijn nieuwe camera dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :)




Om mee te beginnen kan mijn nieuwste aanwinst natuurlijk niet ontbreken in dit artikel. Het Naked 2 pallet was al een groot favoriet van mij en dat is dit Naked 3 pallet zeker niet minder. De pigmentatie is super en de kleuren zijn ontzettend mooi. Dit pallet bevat koelere kleuren dat het Naked 2 en dat vind ik voor de verandering ook wel een keer leuk. Omdat ik het Naked 2 ontzettend veel heb gebruikt leek het me zeker de moeite waard om het derde deel op deze oogschaduwpalletten-serie ook aan te schaffen en guess what, het was het zeker waard !


Dit product gebruik ik al bijna twee jaar dagelijks en hij is ook bijna niet meer weg te denken in mijn dagelijkse make-up. MAC Mineralize skinfinish in soft and gentle.  De kleur is geweldig en de pigmentatie kan niet beter. Eerst dacht ik altijd dat highlighter een beetje onnodig was maar nu kan ik echt niet meer zonder. Ook snapte ik nooit wat er nou zo geweldig was aan de MAC highlighter, waarom is deze dan zo anders dan anderen maar ik snap nu helemaal wat ze bedoelen, hij is prachtig ! Wat ik ook een enorm pluspunt vind aan deze highlighter is dat je er zo ontzettend lang mee kan doen. Ik gebruik hem nu dus al twee jaar en het enige wat eraf is, is de bolling.


Deze kwasten van BE (N*2 & N*3) heb ik nog niet zo heel lang, Bijna drie maandjes. Ik wilde eerst een goede kwastenset kopen maar toen ik daarvoor ging informeren bij verschillende winkels raadde zij dit ontzettend af. Ze zeiden dat je beter zelf een set samen kunt stellen met kwasten die jij fijn vindt. Dus dat deed ik, of ja, ik begon eraan. Ik kocht alvast twee kwasten van BE waar ik veel goede dingen over heb gelezen en die dingen waren zeker waar. De kwasten bevallen me goed. Ze brengen een product mooi aan, ze voelen zacht aan en blijven vooral heel mooi. (btw, had ze eigenlijk moeten wassen voor ik de foto's maakte, sorry !)


Dan een blush, wederom van MAC. Dit is mijn tweede MAC blush, lovecloud is de naam. Mijn eerste MAC blush (Desert rose, staat een review van online.) vond ik uiteindelijk toch wat te donker voor mijn huidskleur dus misschien dat ik die in de zomer weer meer kan gaan gebruiken. Deze kleur komt erg in de buurt van Dainty van MAC alleen dan matte. De kleur is echt een zuurstok roze kleurtje met lekker veel pigment. Zeker een favoriet dus.


Deze bronzer zal jullie vast wel bekend voor komen. Deze bronzer is bij veel mensen erg populair en zo ook bij mij. Ookal stel ik nooit heel veel eisen aan een bronzer, kom ik toch elke keer weer terug op deze. De kleur is gewoon precies goed voor mijn huidtype en hij brengt mooi en geleidelijk aan.


En ja, natuurlijk. Weer een MAC product maar deze keer een consealer. Ik zocht al een tijdje naar een goede consealer voor onder mijn ogen omdat ik altijd best wel last heb van donkere kringen. Hiervoor gebruikte ik de Stay all day consealer van essence maar zelfs die was op een gegeven moment niet meer goed genoeg. Toen ik naar MAC ging hebben ze me goed uitgelegd welke consealer waar goed voor is en uiteindelijk kwam ik op deze. Een consealer voor onder de ogen maar die ook prima is als je bijvoorbeeld een oneffenheid wilt verbergen.


Dit is dan weer het laatste product van MAC. Een pro longwear paint pot in painterly. Ik heb voor een neutrale kleur gekozen omdat dat me het makkelijkst leek om te combineren, het kan namelijk onder iedere kleur oogschaduw. Toch wil ik -Omdat ik er zo over te spreken ben- ook wat proberen in wat fellere kleurtjes. Het product brengt makkelijk aan, plakt niet en zorgt er echt voor dat je make-up de hele dag blijft zitten.


Deze mascara gebruik ik ook al heel lang en heb ik al een aantal keer opnieuw gekocht. De False Lash Effect mascara van Maxfactor. Omdat ik best korte wimpers heb vind ik de grote borstel erg fijn. Mijn wimpers worden er zeker langer van en je krijgt geen klontjes in je wimpers !


Deze eyeliner heeft twee kanten. Van de ene kant is het een favoriet maar van de anderen kant ook niet. De eyeliner is door het scherpe rubbere puntje perfect voor het maken van een wing. Hij brengt het product makkelijk en strak aan en droogt ook redelijk snel op. Voor de rest van de eyeliner vind ik hem niet fijn, daar is het borsteltje dan weer te stijf voor, je krijgt lijnen. Hiermee bedoel ik het deel op je ooglid. Deze eyeliner gebruik ik dus in combinatie met een anderen eyeline van Catrice. Hij is dus fijn en zeker een favoriet, maar dan wel alleen voor de wing.



2 opmerkingen: