13 juni 2015

Lees dit even door..


Dit artikel is een beetje serieuzer. Ik dit artikel komen jullie meer over mij te weten maar ook waar ik veel mee bezig ben de laatste tijd. Ik weet dat ik hier laatst al een artikel over heb geschreven maar ik zou het enorm waarderen als jullie dit artikel even door zouden willen lezen. Alvast bedankt !


De laatste tijd ben ik heel bewust bezig met mij leven. Ik merk dat ik dieper op dingen inga en langer over bepaalde onderwerpen nadenk. Zo lang, dat ik er s’avonds in mijn bed over lig te piekeren. Wat wil ik met mijn toekomst, mijn leven? Wat wil ik gaan bereiken en waar ga ik voor ? wat moet ik doen om dat te bereiken en hoeveel tijd gaat me dit kosten? Dat soort vragen dus.. De  vraag die ik mezelf ook vaak stel is ‘wat als..’ Wat als ik stop met bloggen, hoeveel leuke ervaringen en gebeurtenissen zou ik dan missen. Alles wat ik meemaak of ontdek deel ik met jullie, dat zou ik echt niet willen missen.


Ik heb een tijdje gedacht dat ik blogde om te bloggen, omdat iedereen het doet. En heb er een tijdje geleden goed over nagedacht waarom ik nou eigenlijk blog. Die punten heb ik op een rijtje gezet en ik had voor mezelf heel erg het idee dat ik alles zo ‘binnen de lijntjes’ doe. Ik heb er zelfs aan zitten denken of het wel bij me past en of ik er wel mee door moet gaan. Als blogger hoopte ik altijd dat ik wat toe kon voegen aan het enorme netwerk en dat gevoel heb ik niet. Begrijp me niet verkeerd, ik vind bloggen ontzettend leuk maar ik mis het unieke aan mijn blog. Wat deel ik jullie nou wat jullie nog niet weten, naast mijn mening. Na er heel wat dagen (weken zelfs) over na te hebben gedacht weet ik dat ik blog omdat ik dingen met jullie wil delen die mij interesseren en dat is misschien ook wel waar bloggen het grootste deel over gaat. Misschien ben ik niet de meest unieke blogger en misschien zullen jullie niet super veel van mijn artikelen leren, ik vind het leuk, daarom blog ik.

Wat mij ook bezighoud de laatste tijd is dat ik iets leuks wil gaan doen. Ik wil iets bereiken in mijn leven en daar ik ben van plan daar hard voor te gaan werken. Wat dat precies gaat zijn, weet ik nog niet maar ik denk er eigenlijk continu over na. Er zijn ontzettend veel dingen die ik leuk vind om te doen waardoor ik zelf vaak het idee heb dat het allemaal geen nut heeft. ‘hoe kun je je nou focussen op iets, als je bijna alles leuk vind?’ ‘En wat kan je bereiken met de dingen die ik leuk vind ?’ Die vragen heb ik mezelf de afgelopen tijd ontzettend vaak gevraagd. Ik ben iemand met duizend hobby’s waar geen naam voor zijn. Ik hou van schrijven, creatieve dingen doen maar ook beauty blijft een grote passie. Was daar maar gewoon een verzamelnaam voor, zou me een hoop gedoe schelen.


Over mijn blog gesproken wil ik meer artikelen te schrijven over dingen die mij ook echt interesseren. Misschien zal het beauty gedeelte dan wat minder aan bod komen maar het komt zeker niet te vervallen. Ik wil meer DIY’s en creatieve artikelen posten omdat ik merk dat ik daar makkelijker over schrijf. Een review van een bepaald product is je mening geven en dat is het dan. Ook dingen als artikelen over reizen. Ik wil namelijk meer gaan reizen, ik begin in Nederland maar wil daarna zeker verder gaan over de grens.

Dit was misschien niet het meest nuttige artikel voor jullie om te lezen maar voor degene die het wel helemaal gelezen hebben. Ontzettend bedankt. In dit artikel kon ik echt even mijn verhaal kwijt en ik hoop dat jullie dat waarderen.

Laat me hieronder vooral weten als jullie het hebben gelezen en hoe jullie erover denken. Ook alle feedback over mijn blog kan ik gebruiken en doe er dan ook graag iets mee ! Ook kunnen jullie me altijd mailen en het lijkt me ontzettend leuk om contact met jullie te hebben.


Bedankt, en weet dat ik zonder jullie nooit had kunnen komen waar ik nu ben. Ik hou echt van jullie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten