16 juni 2015

TIme Back: Mijn dag als model.


Toen ik laatst aan het opruimen was kwam ik een dvd tegen met allemaal foto’s van mij. Wel van een tijdje geleden maar ik vind het zo leuk om te zien hoeveel ik in de tussentijd ben verandert. Volgens mij zijn deze foto’s zo’n 2 a 3 jaar geleden gemaakt en ik wil er graag een aantal met jullie delen.
Even voor de duidelijkheid. Op alle foto's lach ik met mijn mond dicht en dat heeft zo ook soort van zijn redenen. Ik had op dat moment namelijk een beugel die mijn tanden als het ware uit elkaar zette om ruimte te maken. Vandaar dat ik net op dat moment een enorm spleetje tussen mijn tanden had wat echt niet mooi was. Omdat het zelf echt heel lelijk vond staan die foto's er dus ook niet tussen. Hoop dat jullie hier begrip voor hebben. nu snel door naar de foto's !


            


     


      

Dit was het artikel alweer, het leuk me gewoon leuk om een aantal van deze foto's met jullie te delen. Ik weet dat het een tijdje geleden is dat de foto's zijn gemaakt maar vond het zelf super leuk om weer eens terug te zien hoeveel je nou eigenlijk verandert in een bepaalde tijd.


1 opmerking: