1 juli 2015

Review Neutral 0% facecream.

Een gezichtscrème zonder toevoeging van al die zooi, klinkt ideaal toch ? Toen ik binnen kreeg was dat precies wat ik dacht. Een crème zonder parfum, kleurstoffen en parabenen zou dus eigenlijk perfect moeten zijn, maar is hij dat ook? In dit artikel laat ik jullie zien wat mijn mening is over deze gezichtscrème, in de hoop dat jullie er wat aan hebben!

Wanneer je de creme koopt zit hij in een kartonnen doosje waardoor je de flacon dus niet kunt zien. (Schaam je dan ook niet om in de winkel het doosje even open te maken om te kijken hoe het product eruit ziet.) Het flesje verder is redelijk neutraal en heeft een taupe-achtige kleur. 
Wat mij dus zo aansprak aan dit product is dat het geen parfum, kleurstoffen en parabenen bevat. Deze creme is voor de gevoelige huid en aangezien mijn huid de laatste tijd echt een ramp is leek dit me wel een geschikt product voor mij. De creme bevat glycerine, dit zorgt ervoor dat de huid vochtig blijft. Ook zit er vitamine E in de creme en dit zorgt er dan weer voor dat de huidcellen langer mee gaan en het geeft je huid de zuurstof die het nodig heeft.
Het systeem van de crème is fijn. Een simpel pompje zorgt voor de perfect hoeveelheid per keer. Ook is de dop makkelijk te openen en te sluiten. Wat ik we jammer vind is dat als je de crème een tijdje niet gebruikt er bij het eerst volgende pompje een opgedroogd klontje mee kan komen. Als je dit dan op je gezicht aanbrengt is dat niet echt fijn.
 Deze crème zou snel moeten intrekken en niets is minder waar. Ik breng deze crème vaak aan net voor ik mijn make-up ga doen. Ik breng de crème aan, pak mijn make-up en breng mijn make-up aan. Laten we dus zeggen dat de crème ongeveer 20 seconden heeft om in te trekken.  En wonder boven wonder is dat geen probleem, na 20 seconden is de crème goed genoeg in de huid opgenomen zodat je zonder problemen je make-up kunt aanbrengen. De crème is trouwens als dag- en als nachtcrème te gebruiken.
Deze Neutral 0% facecream is onder anderen te-koop bij kruidvat en kost €11,99.

Mijn eindconclusie is dan als volgt. De Neutral 0% facecream brengt makkelijk aan, trekt snel in en heeft een handig systeem. De prijs / kwaliteit verhouding vind ik wel prima. Fijne crème dus !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten