27 juni 2014

blotenbillengezicht !?



jullie kennen het allemaal wel, hoe je je voelt zonder make-up. ( voor degene die make-up dragen.) ik voel me altijd een bleek, lelijk 'blotenbillengezicht'. ik persoonlijk ga de deur niet uit zonder make-up en dan kunnen sommige me een aansteller vinden.. maar ik ben ontzettend blij dat er make-up is, het geeft me meer zekerheid over mijn uiterlijk. sommige beroemdheden denken daar heel anders over. 'ach, ik kom toch niemand tegen!' uhu, toch wel..

the kardashians.




de queen van de make-up, de vrouw van het contouren en de prachtige make-up. ik heb het natuurlijk over niemand anders dan kim kardashian maar ook haar zusjes natuurlijk. een heel verschil, nietwaar?

angelina jolie.



angelina is dan weer zo'n typisch voorbeeld van een natural beauty. wauw wat is zij mooi. met en zonder make-up en dat voor een vrouw van bijna 40 !

disney karakters. 



de meeste zullen hun vast wel kennen van disney en dan vooral van 'high school musical' waar zij gabriella en sharpay speelde. ik heb de films zoooo vaak gezien en baal ook echt dat ze niets meer doen bij disney. vanessa heeft nooit extreem overdreven make-up gedragen en ik vindt dit dan ook reuze meevallen, ashley wel wat meer maar ook haar vindt ik meevallen qua hoe anders het is.



jup.. ook miley was ooit een disney karakter. ze speelde miley in hannah montana. iedereen die haar kent weet dat ze de laatste tijd ontzettend veel verandert is, maar niet zo veel als de afbeelding hierboven, toch .. ?

Selena gomez without makeup before and after

pff, selena is helemaal niet lelijk zonder make-up ! op deze afbeelding is ze nog wel redelijk jong, wie weet hoe ze er nu uit ziet.. haha. selena is volgens mij de enige van dit rijtje dat zich nog wel bezig houdt met disney.



jullie kennen haar natuurlijk van disney, maar ze heeft ook de titelsong van frozen gezongen. zooooo mooi ! demi lovato. ik vindt demi echt niet lelijk zonder make-up. op sommige foto's vindt ik haar zelfs mooier zonder make-up dan met..

dit was het alweer voor deze keer. bedankt voor het lezen!

wel model vinden jullie het mooist zonder make - up ?

xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten