26 juni 2014

diary 27/06/14.


hi girls, 
vandaag weer een diary, aangezien dit een van mijn meest bekeken artikelen zijn. deze keer gaat het over een aantal kleine puntjes. mijn nieuwe werk, acrylnagels en mijn opleiding. sorry als het geen mega lang artikel is, ik doe mijn best zo veel mogelijk over de onderwerpen te vertellen.



laat ik beginnen over mijn acrylnagels. ik sinds vandaag opnieuw acrylnagels laten zetten. ik heb ze dus al eerder gehad, alleen waren die meer voor speciale gelegenheden. omdat ik zelf nagels bijt, moest ik er heel erg aan wennen. hierdoor braken ze ook sneller af. ik had ze toen ook best lang, integendeel van deze keer. ik heb ervoor gekozen om ze redelijk kort te houden zodat ik er aan kon wennen en omdat dit fijner is voor mijn werk. ik heb ook voor clear gekozen zodat ze kan lakken en natuurlijk om swatches te maken van nagellak voor jullie ! ben benieuwd of ik het nu wel langer vol hou.. haha.





verder over mijn werk. eerst werkte ik in de horeca. al redelijk snel kwam ik erachter dat die sector helemaal niks voor mij was. ik wilde meer richting het verkopen van artikelen. aangezien ik ontzettende beauty freak ben, leek een drogist mij super leuk! ik ging solliciteren en het was meteen raak, ik was aangenomen. ik heb ontslag genomen bij mijn oude werk en ben gelijk begonnen bij mijn nieuwe werk. het bevalt we ontzettend goed en ga met veel plezier naar mijn werk. ik doe niet alleen iets wat ik leuk vindt, verkopen. ook verkoop ik producten die mij ontzettend aanspreken, beautyartikelen. helemaal top dus! 

Beauty-Quotes-Tumblr

dan als laatste onderwerp mijn opleiding. zoals ik in mijn vorige diary vertelde ben ik helaas gezakt. aangezien ik liever niet nog een jaar op mijn momentele school bleef, kwam mijn school met mogelijkheden. uit die mogelijkheden heb ik gekozen dat ik een opleiding ga doen op niveau 2, hierna kan ik alsnog doorstromen op niveau 4. helaas heb ik dan geen VMBO diploma, maar dadelijk wel mijn MBO diploma op niveau 2 en op niveau 4. de opleiding waar ik eigenlijk voor gekozen had was vol op niveau 2 dus heb ik van keuze moeten veranderen. mijn tweede keuze was altijd de handel. het lijkt me super om mijn eigen bedrijf op te starten in detailhandel. dit is dan ook het doel waar ik voor wil gaan. ik ga nu de opleiding verkoopmedewerkster niveau 2 doen en wil hierna nog een opleiding er achteraan gaan doen in dezelfde sector. let's hope!

ik hoop dat jullie de diary van vandaag leuk vonden. ik wil dingen over mijn werk en opleiding deels privé houden, hopelijk jullie begrip hiervoor !

welke opleiding gaan jullie doen ?
xoxo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten