26 juni 2014

tag; spring has sprung.

deze keer ga ik de 'spring has sprung' tag voor jullie doen. dit is een tag met vragen die allemaal over de lente gaan. ik hou van de lente, omdat het niet te warm is en het niet te koud zoals de zomer en de winter. tuurlijk hou ik ook van de zomer, maar ik denk dat de lente toch mijn favorieten seizoen is.
toen ik deze tag zag bij jiamy van lifesplash.nl wilde ik de tag graag over nemen. ik weet dat teske van teskuh.nl en vera van veracamilla.nl de tag ook hebben gedaan. thanks to them dus !


Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit?
hmm.. lastige vraag. natuurlijk de prachtige pastelkleuren die weer helemaal terug komen deze lente. maar ook de skaterskirts vindt ik super leuk met een simpel shirtje en een leuk jasje!

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
zoals ik in mijn vorige antwoord al zei vindt ik de skaterskirts ontzettend leuk. ik draag normaal nooit rokjes, maar deze vindt k echt leuk !

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
heel veel met vrienden, bloggen en op vakantie !
Wat is je favoriete lente lipkleur?

En je favoriete lente nagellakkleur?
hmmm... in de lente hou ik vooral van lichte kleurtjes zoals pastel roze, pastel blauw, pastel geel en pastel paars.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
pastel roze en pastel geel.

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
lastig, want ik drink eigenlijk altijd de 'vanille latte' en van een venti. maar aangezien het deze lente wam wordt zal ik niet veel koffie drinken.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
hmm.. nee niet echt. ik ga wel minder zwart dragen wat ik normaal vaak draag. dit vervang ik dat door creme, beige en wit.

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
het warme weer, veel mensen op straat te vinden en de leuke kleding die je aan kan in de lente.

dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen.

neem deze tag gerust over voor jou blog !

xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten