26 juni 2014

M.A.C desert rose blush.



































ik ben helemaal gelukkig, mijn tweede m.a.c aankoop is binnen hoor. aangezien ik toch in Parijs was leek dit me een perfect moment voor het aanschaffen van mijn tweede product van m.a.c. ik wilde deze keer eigenlijk niet voor een gezichtsproduct gaan, omdat ik de highlighter 'soft and gentle' als mijn eerste m.a.c product aanschafte. maar ik heb me helemaal laten meeslepen door de prachtige blushes van m.a.c. 
ik heb er absoluut geen spijt van maar ben wel van plan de oogschaduw die ik wilde alsnog te gaan kopen :).






ik liep in eerste instantie bij de Sephora naar binnen met de gedachte dat ik een oogschaduw wilde, de kleur die ik wilde hadden ze alleen niet meer..
ik wilde in Nederland kijken of ze de kleur daar wel hadden maar toen liepen we na 100 meter tegen een m.a.c prostore aan. ik moest en zou naar binnen gaan om te kijken of ze de kleur die ik wilde nog hadden.
hij lag in de display als tester, maar toen ik er om vroeg was hij uitverkocht..

daarna vielen me ogen op een blush, 'desert rose'. ik twijfelde eerst of de kleur niet wat de donker en te zwaar voor mij zou zijn maar ik waagte het erop en kocht de blush.



parijs is trouwens iets duurder dan nederland. een oogschaduw kost daar €17,50 en bij ons €16,00 en een blush kost daar €21,50 en bij ons €20,00. het is geen heel groot verschil maar toch iets wat altijd handig is om te weten !

Ik weet niet of dit aan mij ligt maar ik vind 'desert rose' echt wel iets weghebben van NARS 'orgasm', wat vinden jullie ?

het fijne aan deze blush vindt ik dat je hem op ontzettend veel manieren kan aanbrengen, je kunt de kleur goed opbouwen dus hij is voor iedereen geschikt.

de blush is trouwens matt waardoor je hem leuk kan combineren met een mooie highlighter. ik zou hier persoonijk een wat coolere highlight bij dragen, toch is de blush in combinatie met 'soft and gentle  van m.a.c ook erg mooi. deze combinatie draag ik bijna iedere dag.



de kleur is makkelijk te combineren met een ooglook. waneer je de blush wat lichter aabrengt zou ik voor een zachte nude look gaan met roze, goude en champagne kleuren, omdat de blush matt is kun je de ooglook natuurlijk wel shimmery maken!

waar het dus op neerkomt is dat deze blush zo goed als perfect is, bij alles en iedereen !

ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen !

xoxo,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten