14 december 2014

Garnier BB-creams.



 ik heb er best lang over gedaan voor ik begreep wat het verschil tussen een BB-cream en een foundation is. de BB-cream van garnier was dan ook de eerste die ik kocht. ik gebruikte het gewoon als foundation en had totaal geen idee wat er nou zo geweldig speciaal aan was.
langzaamaan kwam ik er dus achter dat BB-cream niet zoals foundation is. BB-cream bevat bepaalden dingen die goed zijn voor je huid zoals spf etc.

de garnier BB-cream is niet het enige merk met BB-creams. ook mabeline, essence en catrice hebben ze. naast drogisterij merken hebben ook duurdere merken ze.

ik werd al gauw fan van de BB-cream en het leek me daarom leuk om jullie daarom te vertellen wat ik van de BB-creams van garnier vindt.
so let's go.




BB-creams dus. ik dit artikel wil ik jullie de verschillen van deze twee producten laten zien en mijn mening ervan. Garnier bracht deze BB-creams een tijdje geleden al uit, toen heb ik de linker versie aangeschaft. hier was is ontzettend tevreden over. toen deze besloot ik om ze nog een keer aan te schaffen, -ongeveer een jaar later- maar om ze beide te proberen.





 ik begin bij de eerste. eerlijk gezegt weet ik eigenlijk niet wat het verschil is tussen beide. deze BB-cream is trouwens de eerste BB-cream die ik ooit heb gekocht en gebruikt. ik was er toen onzettend tevreden over en dat ben ik nu eigenlijk nog steeds. ik gebruik de kleur light/clair. de kleur past goed bij mijn huidskleur en hij brengt makkelijk en geleidelijk aan. erg fijn dat de verpakking een tube is waardoor je de tube bijna helemaal leeg krijgt. de BB-cream heeft een fijne substantie en is mooi dekkend. ook weer niet te dekkend. dit vindt ik dan ook het grootste voordeel in verhouding met een foundation. ik vindt een foundation altijd ontzettend dekkend en al vaak een pancake-effect geven.



hier ben ik eerlijk gezegt minder over de spreken dan over de vorige BB-cream. deze tube lekt namelijk. zogauw ik de dop eraf draai begint het product er al uit te lopen zonder dat ik in de tube knijp. de dop en het stukje waar het product uitkomt zitten hierdoor helemaal vol met BB-cream. hierdoor verspil je ook ontzettend veel product. ook is de substantie mega vloeibaar, het drupte zo van mijn hand af. minpuntje dus.
de dekking van dit product is een stuk dekkender dan die van de BB-cream die ik net besproken heb. ik vindt dit product meer in de buurt komen van een foundation. ook is de kleur een stuk donkerder van de eerste BB-Cream terwijl het beide light/clair zijn, hij heeft een hele oranje gloed.


eindconclusie:
de eerste BB-cream is zeker een favoriet van mij, de tweede ben ik minder fan van. deels omdat de kleur niet bij mijn huid paste maar ook door het lekker en de vloeibaarheid. jammer dus! de eerste BB-cream raad ik wel aan ! fijn product.

dit was het alweer voor vandaag, bedankt voor het lezen.

xoxo.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten