13 december 2014

diary 14/12/14


hello ladiessss.
al weer een tijdje geleden dat ik een diary schreef maar ik merk gewoon dat mijn leven niet boeiend genoeg is om er vaker wat over te schrijven. dus ik doe het lekker zo. oh by the way, bijna kerstmis! wie houdt er nou niet van de warme sfeer, gezellig met familie en vrienden bij elkaar, lekker eten en natuurlijk CADEAUTJES. ik kan echt niet wachten tot het kerstvakantie is. nog een weekje strijden ( waarvan ik maar 2 dagen les heb.. ) en dan heb ik eindelijk 2 weekjes geen stress aan mijn hoofd van school. ik heb een aantal dingen in de vakantie die ik met jullie wil delen in deze diary so let's get started.




laten we bij het begin beginnen. er is iets wat ik al heel lang met jullie wil delen maar ik twijfelde er steeds aan. het zit namelijk zo, ik zit er al 2 jaar aan te denken om een boek te schrijven. sinds een jaar heb ik ook echt de motivatie om het te gaan doen. 'aura' lijkt me een mooie en passende naam voor het verhaal dat ik wil gaan schrijven. ik wil gaan schrijven over een meisje, (vallerie, haar omgeving noemt haar vall ) dat heel erg op zich zelf is. ze merkt dat als mensen dicht bij haar in de buurt komen het liefst maakt dat ze weg komt. val is een onzeker maar een erg creatief persoon. als ze monika ontmoet ( die erg spontaan, zelfverzekerd en outgoing is) klikt het gelijk tussen de meiden, ze worden goede vriendinnen en delen alles met elkaar. maar net waneer alles goed lijkt te gaan, gaat het anders dan vallerie gepland had.
nou, dit is een kleine sneak-preview van het verhaal dat ik wil gaan schrijven. ik zal jullie van ieder hoofdstuk een stukje laten lezen door een artikel, ik hoor hier dan ook graag jullie meningen over.

nou genoeg over creatieve onderwerpen, over naar iets dat wat serieuzer is. zoals jullie weten ben ik vorige jaar gezakt voor mijn schoolexamens. ik deed op dat moment VMBO-GT niveau waar ik toen al 4 jaar lange super veel moeite moest doen om voldoendes te halen. toch wilde ik op het niveau blijven en mezelf bewijzen dat ik het wel kon. helaas werd het tegendeel bewezen. ik zakte en wist even niet wat ik het beste kon doen.
ik heb uiteindelijk samen met mijn school afgesproken dat ik het vierde jaar opnieuw zou doen op dezelfde school, een niveau lager, VMBO-K. al snel merkte ik dat ik goede cijfers haalde, het naar me zin had in de klas en alles gewoon veel makkelijker liep. nu over ongeveer 4 a 5 maanden zijn de examens en ik heb er alle vertrouwen in dat ik het deze keer wel ga halen. mocht dat ook zo zijn dan wil ik hierna een opleiding doen en daarna waarschijnlijk nog verder doorstuderen. de opleiding die ik hierna wil gaan doen is 'fashion managment'. een super gave opleiding waar je leert om de leiding te nemen en mensen aan te sturen. ook leer je collecties samenstellen en kleding ontwerpen. ik vertel jullie meer over deze opleiding als ik aangenomen wordt, en meer weet.

dit was de diary voor vandaag al weer, ik hoop dat jullie het leuk en interessant vonden. geniet alvast van jullie vakantie. ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

ciao, xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten