27 december 2014

30 ideeén voor inspiratieloze blogger.



Welke blogger kent het nou niet. Na een tijdje bloggen is al je inspiratie weg en heb je geen idee waar je een artikel over moet schrijven. In dit artikel heb ik 30 mogenlijkheden op een rijtje gezegt, ik hoop dat jullie er wat aan hebben ! 


1. Maak een Dagboekartikel.
2. Schrijf een Review.
3. Vul een Tag in.
4. Stel een OOTD samen.
5. Post een Fotoartikel.
6. Maak een online Lookbook.
7. Laat je favorieten zien.
8. Beschrijf een Dag uit je leven.
9. Leg een how to uit.
10. Maak een DIY.
11. Bedenk wat Tips & tricks.
12. Schrijf een Get to know me.
13. Stel een Winactie samen.
14. Kies je favorieten.
15. Maak een Inspiratiearikel.
16. Doe een ....tour.
17. Interview iemand.
18. Doe een Q&A.
19. Bespreek de trends.
20. Maak een top 10.
21. Neem je lezers mee in een kijkje achter de schermen.
22. Stel een bucketlist op.
23. Maak een lijstje.
24. Whats in my..
25. Whats on my..
26. Maar een moodbord.
27. Beantwoord je meest gestelde vragen.
28. Zet de dingen die jij aanraad om te doen op een rijtje.
29. Maak een verslag van een gebeurtenis. 
30. Schrijf een update over een oud artikel.



Even een disclaimer; dit is niet wat je moet posten als blogger. Dit zijn gewoon wat ideetjes voor het geval je totaal geen inspiratie hebt. Dit artikel is dus helemaal geschreven naar mijn eigen mening.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad ! 

xxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten