30 december 2014

Review mac eyeshadow refill pallet



Hii. Zoals jullie misschien wel weten heb ik voor kerst een vadeaubon van de bijenkorf gevraagt. Deze heb ik ook gekregen, super leuk dus. Vandaag ben ik gelijk maar de stad gegaan en heb bij de bijenkorf een refill pallet van MAC gekocht. Dit is een pallet met vier vakjes -Je hebt ze ook groter met zes of vijftien vakjes maar ik vond vier voldoende.- waar je zelf kunt kiezen welke kleuren je erin wil, ideaal dus ! Ik heb bij het pallet gelijk twee kleuren gekocht en in dit review laat ik jullie daar wat meer over zien.



Dit is het pallet. Zoals ik net al zei heb ik gekozen voor het pallet met 4 vakken. Aller eerst vindt ik het pallet super mooi, strak en lekker simpel zoals mac dat altijd heeft. Ik vind het vooral heel fijn aan dit pallet dat je zelf de kleuren kunt kiezen en dat je waneer de oogschaduw op is, je hem gewoon kan verwisselen door een anderen kleur. 


Dit zijn de kleuren die ik heb gekozen. Ik wilde beginnen met twee kleurtjes omdat ik niet precies wist welke andere twee ik wilde. Ik wil er nog een mooie highlighter bij en een donkerdere kleur om een avond of uitgaanslook te kunnen maken. Het doosje koste, exclusief de oogschaduwkleurtjes €6,50. Een prima prijs dus voor dit product.


De eerste kleur die ik koos is 'honey lust' (A54). die wilde ik al ontzettend lang. Ofja, eigenlijk ging mijn voorkeur uit naar 'all that glitters' maar deze vond ik net wat mooier. Het is een lichte shimmery kleur die perfect is voor op het bewegend ooglid. Deze kleur is trouwens ook ideaal als highlighter. Deze oogschaduw koste me €13,50 want volgens mij en goede prijs is. Een 'standaart' mono oogschaduw van mac kost €17,50.


Als tweede kleur koos ik ' mulch ', (A74) deze kleur leek me perfect om in de crease/arcadeboog aan te brengen. Ik twijfelde nog tussen deze en een anderen maar vond dat deze beter bij honey lust paste omdat mulch net iets warmer was. Opnieuw weer een shimmery kleurtje. Ook deze oogschaduw kost €13,50. 

Hier heb ik wat swatches voor jullie gemaakt. Zoals je ziet passen de kleuren goed bij elkaar en is het niet te shimmery naar mijn mening. Ik ben helemaal blij dus.

Je kunt er voor kiezen om het pallet met inclusief kleurtjes te kopen, dan ben je namelijk goedkoper uit of net als ik het pallet kopen en dan een kleurtje kopen waneer je zin hebt ! 

Prijzen:
Pallet exclusief oogschaduwkleurtjes: €6,50.
Losse oogschaduwkleuren: €13,50.

De oogschaduwkleurtjes zijn trouwens niet fijn om zonder pallet de gebruiken. Er zit namelijk naast een kartonne verpakking verder niets omheen. Wil je nou een individuele oogschaduw kun je beter voor de mono's van MAC gaan. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het lezen ! 

Wat vinden jullie van de kleurtjes en wat zijn jullie favorieten oogschaduwkleurtjes van MAC ? 

xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten