13 december 2014

Girltalk #2, Waar meiden over liegen !?


ben maar eerlijk.. iedereen liegt wel eens. al is het om ergens onderuit te komen, voor een beste vriend of vriendin of om iets niet te hoeven doen. ook meiden zijn hier ontzettend goed in. wij meiden liegen vaak al om de domste en kleinste dingen. in dit artikel zet ik even op een rijtje waar meiden wel niet allemaal over liegen.



ik vindt hem niet leuk !
uhu, get real meid. waarschijnlijk zeg je dit alleen omdat de jongen waar je op valt normaal gesproken niet helemaal jou type is. je bent bang dat je vriendinnen het raar vinden.

ik hou van voetbal.
deze kennen we allemaal wel. zeggen dat je van voetbal houdt om indruk te maken op een jongen? geloof me een jongen merkt het echt wel als je geen 'echte' voetbal fan bent.

ik ben niet dronken.
je bent misschien niet dronken, maar zolang de je drankjes niet meer kan tellen heb je dan toch echt iets te veel op. alcohol zorgt er misschien voor dat je je losser en vrijer voelt, maar je moet het feestje toch echt zelf op gang brengen. en.. staande houden, net als jij zelf.

doe maar een salade.
stiekem, heel stiekem bestel je het allerliefst een dikke 3 laags hamburger met dubbel kaas of een grote steak met friet. right? right. ik snap dat je een beetje 'classy' over wil komen bij je crush maar als je nu al liegt over wat je lekker vindt om te eten, wordt het alleen maar lastiger!

ik heb het druk met school.
zeg nou gewoon eerlijk dat je geen zin hebt of even lekker tijd wil voor jezelf. niet alleen tegen vriendinnen met zelfs tegen een jongen kun je dit gerust zeggen.

ik vind het helemaal niet erg als je hetzelfde topje koopt.
lastig dit, je wil eigenlijk niet dat een vriendin precies hetzelfde topje als die jij hebt koopt, maar je vind het lullig om dat te zeggen ? ga samen met haar shoppen en smeer haar allerlei anderen leuke items aan, misschien verandert ze van mening. you never know.

'i just woke up like this.'
de enige die met een flawless face, lange volle wimpers en een prachtige lipkleur opstaat is byonce. verder maak jij niemand wijs dat je s'ochtends wakker wordt met een perfect uiterlijk. het is juist iets positiefs om te laten zien dat je een poging hebt gedaan om er net zo uit te zien als deze 'natural beauty'.

ik heb echt goed geleerd voor deze test!
ja, maak dat de kat maar wijs. terwijl anderen uit jou klas diehard aan het leren waren, was jij waarschijnlijk met iets heel anders bezig. tumblr, twitter, instagram, youtube, etc. who doesn't ?

tadaaaa, dit was het alweer voor deze keer. ik hoop dat jullie het leuk vonden. als jij nog dingen weet waar meiden over liegen. laat het me vooral weten in de comment hieronder.

see you guys soon.

ciao xxx

1 opmerking:

  1. Haha echt leuk om te lezen! En vooral ook omdat het helemaal waar is! :) X

    BeantwoordenVerwijderen