8 september 2014

dove spray-deodorant review.


deodorant. wie van de meiden van deze leeftijd gebruiken dat nou niet ? ik zelf ben zo'n twee jaar geleden pas deodorant gaan gebruiken. ik heb het geluk dat ik amper zweet dus ik had voor mezelf ook niet echt een reden om het te gebruiken. als klein kind was ik altijd al fan geweest van dove omdat ik de flacons altijd zo lekker kleurrijk waren. of mijn mening verandert is laat ik jullie in dit artikel zien !



dove heeft een ontzettend groot assortiment van verschillende deodorants. de welbekende rollers, de sprayflacons en natuurlijk de nieuwe variant: de stick, waarbij er een creme uit de bovenkant komt die je op je oksel aanbrengt. het staat algemeen bekend dat die het best werkt bij de meeste mensen. helaas kan ik dit niet testen omdat (bijna) alle deodorants werken voor mij. toch wilde ik dit artikel schrijven, vooral om jullie wat informatie te geven over hoe de geuren zijn van deze deodorants.



Dove go fresh, cumcumber & green tea scent.
de geur van komkommer en groene thee dus. heerlijke frisse en opwekkende geur. fris maar niet te sterk. een hele milde geur maar toch aanwezig. voor degene die denken dat ik droom, hebben het mis. de geur is gewoon verrukkelijk. zeker een geur voor in de zomer of lente. ik ben er fan van.

Dove go fresh, pomegranate & lemon verbena.
dit is persoonlijk mijn favoriete geur. een zoete geur met tegelijkertijd een heerlijk fris tintje. opnieuw niet heel sterk maar toc aanwezig. echt een zomer of lente geur.

Dove go fresh, grapefruit & lemongrass. 
ben ik de enige die dacht dat dit een citroen is op de voorkant ? het is dus niet zo, het is een grapefruit. door het citroengras vindt ik de geur toch meer naar citrus ruiken. ergens ver weg ruik je de grapefruit wel maar ik denk dat als ik niet geweten had dat het erin zat, zou ik het niet eens ruiken. lekkere geur voor de zomer.

dove original.
standaard deodorantgeur zoals iedereen deze wel kent. lekker, fris en past in principe overal bij. de deodorant bevat vitamine e, wat helpt je huid te herstellen.  ik vindt bij standaard deodorants vaak dat hij licht naar wc verfrisser ruikt. daar heeft deze deodorant helemaal geen last van. deze geur kan dus overal bij.

dove beauty finish. 
ook deze geur is een van mijn favorieten, en ook gelijk de moeilijkste om te beschrijven. zoet, lekker. gewoon lekker. ik ben echt verliefd op deze geur. meer kan ik er helaas niet over zeggen..

dove silk dry.
pas gewassen lakens waar je constand aan blijft ruiken. dat is de beschrijving die precies past bij de geur van deze deodorant. heeeerlijk. schone lakens, wasmiddel. jep, dat is precies de geur van deze deodorant.

pluspunten:
allemaal heerlijke geuren, allemaal geheel anti-transpirant, houden de geur lang weg en bevatten geen van alle alcohol.

minpunten:
redelijk duur, maakt de 48 uur belofte helaas niet waar.



dit was het artikel van deze keer alweer, ik hoop dat ik jullie genoeg heb informeert met dit artikel en dat jullie het leuk vonden.

xoxo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten