12 januari 2015

Winter time tag.


Het is ondertussen alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb gepost dus het leek me nu wel leuk aangezien het winter is. Ik kwam deze tag bezig op een anderen blog. (http://nikkishavenstation.wordpress.com/2013/12/23/winter-wonderland-tag/) ik heb onderaan dit artikel de vragen even voor jullie op een rijtje gezet mochten jullie de tag over willen nemen. Over nasr de vragen ! 




1. Wat vindt je het aller leukst aan de winter ? 
Hmm.. Het allerleukst.. Ik vind alles leuk aan kerst. Leuke dagen met familie, lekker eten en natuurlijk cadeautjes geven en krijgen ! 
2. Sjaals of mutsen ? 
Sjaals, zowiezo. Ik ben echt een mega fan van sjaals. Mutsen draag ik eigenlijk nooit dus mijn voorkeur gaat zeker naar sjaals.
3. Favorieten winter film ?
Home alone. Een super leuke winter/kerst film. Ik heb alle delen al zo vaak gezien. I love it.
4. Favorieten nagellak ? 
Hm.. Lastig. Ik heb deze kerst een kleurtje van etos gedragen met een kleur van essence eronder. Hierdoor werd de kleur net wat donkerder en wat 'kerstachtiger'. Op mijn ringvinger heb ik een glitterlak van essence aangebracht om het zo wat feestelijker te maken.

5. Favorieten starbucks drankje ? 
Een Venti Vanille latte, maar dit is eigenlijk meer mijn 'all time favorite.'
6. Wat is je top 3 winter musthaves ?
Natuurlijk kan een paar cosy socks van primark niet ontbreken. Verder een goede lipbalsem en een lekkere warme onesie. ( ook van primark natuurlijk.) 
7. Wat staat bovenaan je verlanglijstje ? 
Een electrische gezichts reinigingsborstel. En het leuke is, hij lag gister toevallig onder de kerstboom. Een van clinique dus ik ben helemaal blij. ( hier komt binnenkort een review van online.)
8. Favorieten kerst/winter liedje ? 
Ik denk dat dat 'all i want for christmas' id van mariah carrey. Zo'n lekker nummer. Verder ben ik stiekem fan van alle kerstliedjes. Haha. 
9. Heb je kerstinkopen gedaan dit jaar ? 
Jup. Ik heb zeker inkopen gedaan. Ik wilde dit jaar voor heel mijn gezin een cadeautje halen. Nu maar hopen dat ze er blij mee zijn. 
10. Favorieten lipproduct voor de winter.
Lipbalsem. Ik hou van lipbalsem, het hele jaar door. Maar in de winter is dit echt wel mijn favo lipproduct musthave ! 


11. Rock jij dit jaar in een foute wintertrui ?
Nope.. Ik hou het lekker bij mijn onesie en mijn wintersokken.
12. Heb je ooit een witte kerst meegemaakt ?
Jup, tot nu toe ieder jaar op vorig jaar na. Dit jaar komt het er ook weer niet van ben ik bang.
13. Favorieten kaarsgeur voor de winter ?
Euhm.. Lastig. Ik heb niet echt een vaste 'winter-geur'. Ik hou wel van wat warmere geuren in de winter. Home-made cookies van bath en bodyworks is wel suuuuper lekker.
14. Hoe vier jij kerst dit jaar ?
Lekker met familie, heerlijk eten en natuurlijk cadeaus. 

1. Wat vindt je het aller leukst aan de winter ? 
2. Sjaals of mutsen ? 
3. Favorieten winter film ?
4. Favorieten nagellak ? 
5. Favorieten starbucks drankje ? 
6. Wat is je top 3 winter musthaves ?
7. Wat staat bovenaan je verlanglijstje ? 
8. Favorieten kerst/winter liedje
9. Heb je kerstinkopen gedaan ? 
10. Favorieten lipproduct voor de winter.
11. Rock jij dit jaar in een foute wintertrui ?
12. Heb je ooit een witte kerst meegemaakt ?
13. Favorieten kaarsgeur voor de winter ?
14. Hoe vier jij kerst dit jaar ?

Dit was het al weer. Neem de tag zeker over, maar laat het me wel even weten. Ben erg benieuwd naar jullie antwoorden. 

See you ! 

xxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten