2 januari 2015

Preview van mijn zelf- geschreven boek, Deel 1.


een tijdje geleden vertelde ik jullie dat ik een al super lang een boek wilde schrijven. na een lange tijd ben ik daar eindelijk aan begonnen. in een diary vertelde ik een beetje over het verhaal en over de naam. daar bij ik bij gebleven en in dit artikel laat ik jullie alvast een klein deel van het verhaal zien.




het verhaal gaat over valerie. valerie is een onzeker meisje met een blog. haar blog is voor haar de enige manier om haar gevoel te kunnen uit en mensen precies te kunnen vertellen wat zij vindt of voelt. in hoofdstuk 1 kom je te weten dat haar vader een jaar geleden is overleden tijdens een oorlog, hier schrijft ze regelmatig over op haar blog.

het verhaal is realistisch en daarom voor mij ook makkelijk om over te schrijven.

















haar opa is 20 jaar eerder overleden, ook tijdens een oorlog. haar moeder, oma en zij zelf delen dus dezelfde gevoelens maar toch praat vallerie weinig over wat ze er nu echt van vindt.

ik weet dat dit een kort artikel was maar ik wil er ook niet te veel van kwijt. dit is namelijk alleen nog maar het eerste hoofdstuk !

bedankt voor het lezen en ik hoor graag jullie mening over het verhaal !

xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten