28 januari 2015

Copy the look #1; selena gomez, kim kardashian, taylor swift, arianagrande, demi lovato, rihanna.


Hi ! Hebben jullie dat ook wel eens ? Dat je vindt dat een bepaalde celeb een super leuk item draagt. Een mooi sieraad of een leuk topje. In dit artikel heb ik een aantal celebs zoals selena gomez, kim kardashian en rihanna haar kleding proberen na te maken. Ik heb hiervoor de app: polyvore gebruikt dus mochten jullie ook van dit soort afbeeldingen willen maken weten jullie hoe. Over naar de outfits. 













nou, dit was het alweer. ik heb net als altijd ook deze outfits samengesteld met de app 'poly vore' super leuke apps, nogsteeds. ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie er wat inspiratie uit hebben kunnen halen. bedankt voor het lezen !

xoxo.


1 opmerking:

  1. Ik vind die van Ariane Grande tof. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat die gaten van Kim echt wel veel te groot zijn

    BeantwoordenVerwijderen