3 maart 2015

diy telefoonoplader pimpen.


hi girls. het is alweer een tijdje geleden dat ik een diy schreef maar hier is het dan eindelijk ! ik kreeg de inspiratie toen ik erachter kwam dat mijn telefoonlader echt super saai is. met een aantal tools die eigenlijk ieder meisje wel in huis heeft heb ik mijn lader opgepimpt. hope you enjoy ! ;)




Om te beginnen heb je natuurlijk eerst een aantal dingen nodig. 
- één nagellak kleur als basis voor de lader, 
- glitterlakjes, ( ik heb hier voor 2 verschillende gekozen omdat ik mijn lakjes beiden niet zo goed dekken. )
- nagellakremover + watteschijfjes.
- een topcoat om te lak mooi te laten glanzen en de lader helemaal af te werken.

begin met de nagellakremover en doe een beetje op het watteschijfje. maak hiermee het deel wat je wil gaan pimpen schoon zodat het helemaal vetvrij is. ga daarna ook een met het watje langs de kabel, zo word die ook gelijk helemaal schoon.

breng daarna de eerste laag van je basiskleur aan en laat dit goed drogen. waneer die droog is kun je eventueel ook een tweede laag aanbrengen. het is hier nog niet erg als de nagellak niet perfect egaal is, er komen toch glitters overheen. je kan de lader na de tweede laag het beste even een half uurtje laten drogen, zo weet je zeker dat je geen strepen krijgt als je de glitter erover aanbrengt.

breng dan de glitter aan over de nagellak. als je twee verschillende glitters gebruikt zou ik even wachten tot je de tweede laag aanbrengt. 

werk alles af met een topcoat en voíla, klaar is je zelfgepimpte telefoonlader !


ik hoop dat jullie de diy leuk vonden en mochten jullie je telefoonlader ook gaan pimpen, stuur me even een foto via:

solivefull@hotmail.com

je foto wordt bekeken en binnenkort gebruikt in een artikel waarin in alle fan-mail op een rijtje zet !

xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten