18 maart 2015

make-up trends van deze zomer en lente.



de trends van deze zomer en lente lijken op de trends van voorgaande jaren alleen ik alles net iets meer aangescherpt. maar naast de natuurlijke huidjes en de nude lipkleuren zijn er dit jaar ook felle kleuren op komst. een mooie felle lipkleur of een mooie opvallende ooglook. deze trends kom je overal tegen, op de catwalk, in de populairste mode-bladen maar ook in het dagelijks leven van de mensen. in dit artikel beschrijf ik alle make-up trends van deze zomer. enjoy !


Less is more.

Gebleekte wenkbrauwen

de trend qua wenkbrauwen deze zomer zijn totaal het tegenovergestelde van afgelopen winter. afgelopen winter zag je overal flink aangezette wenkbrauwen. strakke lijnen en vaak werden er net wat donkerdere kleuren gebruikt als de 'perfecte' kleur. deze zomer is daar geen spraken van. in plaats van dik aangezette wenkbrauwen is er plaats gemaakt voor gebleekte bijna onzichtbare wenkbrauwen. ik ben er persoonlijk geen fan van en van mijn mogen de aangezette wenkbrauwen best weer de plek van deze trend overnemen.

twiggy eyes.



de vele lagen mascara staan weer op het menu. en mocht je aan mascara alleen niet genoeg hebben zijn nepwimpers een soortgelijke optie. het gaat er bij deze trend in ieder geval om dat de wimper opvallen. door mascara lijken je ogen groter en dat is helemaal in deze zomer. dikke lagen mascara en de rest van je ogen rustig. ik heb zelf hele korte en rechte wimpers. als ik dit effect wil bereiken zal ik toch echt voor de nepwimpers moeten gaan.

bushy eyebrows.

                      

een tweede trend die over wenbrauwen gaat. deze is het tegenovergestelde van de trend hiervoor. wenkbrauwen. je eigen wenkbrauwen waar helemaal niets aan gedaan is. gooi die pincet dus maar weg en laat het lekker groeien daar boven je ogen. ik zelf vind zoals ik net al zei de strakke wenkbrauwen ontzettend mooi dus deze trend spreekt niet niet bepaald aan.

Grafische ogen.



felle strakke lijnen. terwijl we de afgelopen jaren juist een enorme fan waren van een subtiele ooglook zijn dit jaar hele anderen dingen populair. veel eyeliner werk en weinig geblend dat is waar deze trend naartoe wil. ik ben toch een grotere fan van een mooi geblende, zachte ooglook. ieder zijn eigen ding.

matching the carpet.



nude lipkleuren is nogsteeds erg populair maar er gaat geen een seizoen voorbij waarbij de rode lippen niet voorbij komen. ook dit jaar in de zomer en lente word dit weer helemaal de trend. Met een mooie lipliner voor je de lipstick aanbrengt en flawless lippen blijven de hele dag op zijn plek. ik zelf kan rood echt niet hebben ookal heb ik ooit gehoord dat iedereen rood kan hebben. je moet alleen de goede kleur rood vinden. ben benieuwd of ik die nog ooit tegenkom.

wat is jou favorieten trend ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten