16 maart 2015

Review clinique sonic system



hi, zoals jullie al zagen in mijn wishlist van 2015 wilde ik super graag een electrische gezicht reinigings borstel. en die kreeg ik met kerst ! de clinique sonic sysyem. in dit artikel ga ik jullie vertellen wat ik er van vind.


je koopt de gezichtsborstel in een doos en in de doos zit de borstel, (ofcourse !) een oplader met kabel, een beschermkapje en een stekker. toen ik de doos opende en de lader bekeek snapte ik niet hoe die oplader de borstel op kan laden maar het is dus blijkbaar door stralingen. omdat de borstel nat wordt is het wel fijn dat er geen 'stroom' - lader bij zit.


de borstel is dus in de douche te gebruiken en dat is ook wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. dat vind ik allereerst echt ideaal aan de borstel. ik gebruik de reinigingsborstel iedere dag onder de douche, s'ochtends of s'avonds. als ik conditioner in mijn haar doe heb ik lekker even de tijd om mijn gezicht te reinigen.


op de gezichtsborstel zit ook een timer. als je de bostel aanzet gaat hij na een bepaalde tijd weer uit. volgens mij stopt de borstel na ongeveer een halve minuut.

zelf doe ik facewash op de bostel en haal ik die over mijn gezicht. als de borstel stopt heb ik heel mijn gezicht één keer gedaan en hou ik de borstel heel kort even onder de douche. dan zet ik hem opnieuw aan en ga ik nog een keer over mijn gezicht heen. daana spoel ik mijn gezicht af met lauw / warm water.


de clinique sonic system reinigingsborstel is te koop bij o.a. douglas en ici paris en kost gemiddeld: €109,99. 

bedankt voor het lezen en tot morgen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten