8 maart 2015

Favorieten profesionele blogs


Hi. Naast het posten van artikelen op mijn blog vind ik het ook super leuk om anderen blogs te bekijken. In dit artikel heb ik mijn favoriete blogs voor jullie op een rijtje gezet. Dit zijn allemaal
Blogs die ik zelf regelmatig check voor de laatste nieuwtjes over beauty, fashion en lifestyle! Bekijk de blogs zeker even want dat ik echt de moeite waard.






Wie kent mascha van beautygloss nou niet. Mascha is ondertussen de grootste beautyblogger van nederland en dat heeft ze dan ook zeker verdient. Ze werkt fulltime aan haar blog en stop er al haar tijd en moeite in. Wat ik zo leuk vind aan haar is dat ze altijd zichzelf is. Naast haar blog is ze ook erg actief op youtube waar ze dagelijks vlogs plaatst op vloggloss en waar ze wekelijks tutorials plaatst op beautygloss. In die vlogs zie je hoe haar leven echt gaat, want bloggen is echt niet zo makkelijk als dat het lijkt.


De meiden van livelifegorgeous zijn altijd zo ontzettend vrolijk en enthousiast. Dat is wat ik vooral leuk vind aan ze. Ze schrijven regelmatig artikelen over beauty, mode en maken erg leuke en duidelijke tutorials. Ook vind ik het ontzettend leuk dat de meiden twee totaal verschillende stijlen hebben. Ze bloggen sinds kort ook fulltime en dat gaat ze dan ook aardig goed af. 



Jiama is denk ik een van de jongste succesvolle bloggers die ik ken. Ze is nog maar 15 (volgens mij..) maar ze heeft nu al zo otzettend veel bereikt. Jiami is een lief en vrolijk persoon en erg actief op youtube. Ik bezoek haar blog regelmatig en kijk haar video's op youtube met veel plezier. 


teskuh. 
teske volg ik echt al ontzettend lang. niet alleen haar blog maar ook har youtube kanaal bezoek ik regelmatig. de artikelen op haar blog zijn uitgebreid, ze heeft mooie foto's en een super leuke manier van schrijven. teske is voor mij een groot voorbeeld geweest toen ik net begon met bloggen. ik denk dat ik wel kan zeggen dat zij schuldig is aan mijn blogverslaving..


lenette12345.
lenette kwam ik tegen op youtube en toen ik zag dat ze ook een blog had ging ik daar ook maar eens kijken. ik was al meteen helemaal weg van haar blog en vond lenette's persoonlijkheid ook super leuk ! wat ik vooral leuk vind is dat ze van dezelfde leeftijd is als ik en daardoor kan ik me een stuk beter inleven in haar artikelen. super leuk blog dus neem zeker even een kijkje !

dit was het alweer voor deze keer. heb jij zelf een leuke blog of weet je er een, laat het hieronder bij de comments achter en wie weet staat die blog in mijn volgende artikel 'leuke beginners blogs'.




1 opmerking: