17 april 2015

kleurboeken voor volwassenen.


Ik ben echt een enorme fan van hypes en probeer ze dan ook al te graag eens uit. Misschien hebben jullie van deze hype wel eens gehoord. De laatste tijd gaat het er namelijk overal over. op blogs, youtube, tv en in magazines gaat het over kleurenboeken voor volwassenen. die zijn kleurboeken, net als die voor kinderen maar dan net wat moeilijker, groter en gedetailleerder. Toen ik deze boeken tegenkwam bij de Action kon ik ze natuurlijk niet laten liggen !


Ik denk dat jullie vroeger vast wel eens gekleurd hebben. Ik weer nog dat ik dat altijd super leuk vond. Dan zocht ik op internet naar leuke kleurplaten en printte ik er dertig tegelijk uit. Daardoor maakte ik er eigenlijk nooit een af.

De laatste tijd zie je het overal voorbij komen. De kleurboeken voor volwassenen. Het verschil met de kleurboeken van vroeger is gewoon dat de kleurplaten nog net iets gedetailleerder en moeilijker zijn.

Ik heb bij de Action twee van dit soort kleurboeken gehaald om het een keer uit te proberen en eerlijk gezegt vind ik het echt ontzettend leuk. Je wordt er echt ontzettend ontspannen door. Ook nu heb ik weer een beetje moeite met het afmaken van de kleurplaten maar ik doe mijn best. Dit zijn een aantal kleurplaten uit beide boeken.







Dit waren een aantal van de kleurplaten. Je kunt dus zien dat ze echt wel een stuk moeilijker zijn dan de kleurplaten die we kennen van vroeger. Het is echt heerlijk om bijvoorbeeld tussen het leren door even een stukje te kleuren.

De Kleurboeken zijn te koop bij verschillende winkels maar deze komen van de Action. Ze koste me €1,99 per stuk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wat vinden jullie van de kleurboeken 'trend'?.





1 opmerking:

  1. Ik word al misselijk als ik naar de bladzijdes kijk, laat staan dat ik ze ga inkleuren hahah

    BeantwoordenVerwijderen