29 april 2015

tag; Hoe nep ben ik ?


Hi girls ! Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. In deze tag komen jullie erachter hoe nep ik nou eigenlijk ben. Ik heb deze tag van www.liefslizz.nl. Neem deze tag vooral over en stuur me dan ook even een linkje als jij hem hebt ingevuld, lijkt me namelijk super leuk om te lezen. Laten we beginnen.





Ben je ooit plastische chirurgie ondergaan ?
Nee, maar ik ben er zeker niet op tegen. Zelf zou ik het niet doen maar ik snap wel dat mensen iets aan zichzelf willen veranderen waar ze onzeker over zijn.

Gebruik je nepwimpers?
Niet in het dagelijks leven. Voor uitgaan en feestjes vind ik het wel leuk om ze te dragen. Ik zou het niet aan moeten denken om iedere dag nepwimpers op te doen, net iets teveel moeite voor mij.

Draag je extensions, weave of nephaar?
Nee, ik heb van mezelf super dik haar en het is ook best lang dus ik denk niet dat ik het nodig heb.

Zou je moedervlekken of sproetjes weg willen hebben ?
Euhm.. om heel eerlijk te zijn, ja. Ik heb een moedervlekje op mijn kin waar ik heel onzeker over ben.. Sproetjes heb ik alleen in de zomer en daar ben ik trost op. Ik zou zo graag willen dat ik ook sproetjes heb in de winter !

Kan je nog zonder make-up ?
Nee. Ik vind make-up niet alleen mooi, het zorgt er ook voor dat ik me zekerder voel. Ook is het een grote passie van me dus ik vind het super leuk om me op te maken in de ochtend.

Draag je nepnagels?
Op dit moment niet maar soms vind ik het nog wel eens leuk om acryl nagels te laten zetten. Maar aangezien ik op een horeca school zit en acryl daar niet mag heb ik het dus eigenlijk alleen in de vakanties. Als ik dus naar school moet doe ik heel soms plaknagels op maar die breken zo snel af dat ik die vaak niet langer op heb dan twee dagen.

Verf je je haren ?
Jup, Ik heb ze zelfs zo vaak geverfd dat ik niet eens meer weet wat nou mijn eigen haarkleur is..

Ga je onder de zonnebank ?
Eerst wel, nu een stuk minder. soms vind ik het wel lekker maar dan doe ik het meer voor de warmte van voor het daadwerkelijke bruiner worden.

Gebruik je self-tanners ?
Nee, En eerlijk gezegt heb ik het ook nog nooit gebruikt. Ik zal we weer zo'n iemand zijn die helemaal oranje en met vlekken de deur uit moet. Nee, dat is niks voor mij.

Heb je tattoo's ?
Nee, ook niet. Maar ik zou wel ontzettend graag een heel klein infinity tekentje op de buikenkant voor mijn pols willen en een diamantje met vier sterretjes achter mijn oor. ( Deze zou dan staan voor mijn broertje en mijn vier stiefbroertjes.)

Heb je piercings ?
Jup, eindelijk een vraag waar ik wel ja op kan antwoorden. Ja, ik heb een navelpiercing. Ook niet echt speciaal maarja, hij zit er wel.

En dit was het dan alweer. Zoals ik net al zei neem de tag vooral over om te kijken hoe nep jij bent. volgens mij valt het bij mij nog best wel mee.

Hoe nep zijn jullie ?



5 opmerkingen:

  1. Wauw, op die foto heb je heel lang haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is de werkelijke lengte van mijn haar, haha. Heb er lang op gespaard !

      Verwijderen
  2. Ik ben jaloers op je haar hahah, dat van mij groeit zoooo langzaam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve reacties over mijn haar ! Ik doe er helemaal niet veel aan, heb gewoon geluk dat mijn haar ontzettend snel groeit. x

      Verwijderen