26 december 2015

Ik ben er weer !


Na een heeeele lange tijd ben ik dan eindelijk terug en wat heb ik het gemist om te kunnen schrijven over mijn grootste passie, beauty. Deze passie is absoluut niets verandert. Er zijn wel een hele hoop dingen bijgekomen die mijn aandacht hebben getrokken. 



In de afgelopen tijd is er een hoop gebeurd. Ik ben begonnen aan mijn nieuwe opleiding, waar ik het eindelijk naar mijn zin heb. Ook heb ik nu al een tijdje een vriend, er is alleen een klein dingetje wat anders is dan de meeste anderen relaties. Hij woont namelijk niet hier, maar in Turkije. Ik heb hem leren kennen op vakantie. Een lange afstand relatie dus. Samen met hem ben ik een anderen blog begonnen, om ons verhaal met de rest van de wereld te kunnen delen en in de hoop we hier anderen mee kunnen helpen. 

Om even in het kort te vertellen over mijn relatie. Ik heb hem leren kennen in een hotel in turkije toen ik daar op vakantie was. Het begon als gewone vrienden maar we kwamen er al vrij snel achter dat we beide meer voelde voor elkaar. We besloten samen om het een kans te geven en te kijken hoe het zou lopen. Nu, bijna vijf maanden later zijn we nog steeds samen. In october ben ik nog een keer teruggegaan om hem opnieuw te ontmoeten.
Mocht je meer over mijn relatie willen weten, neem dan even een kijkje op onze blog: www.lngdstnc.blogspot.nl (De blog is wel Engelstalig.)

Gedurende de aankomende tijd zal ik nog wel meer over mijn relatie schrijven maar voor nu laat ik het hier even bij.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten