26 december 2015

Review Essence matt touch blushes.

Iedereen kent het merk essence denk ik wel en voor wie het nog niet wist ben ik echt mega fan van hun blushes. Ik ben over het algemeen gewoon fan van blushes. Toen ik deze producten binnenkreeg kon ik natuurlijk niet wachten toch ik deze kon proberen en hierover een review te schrijven. Bij deze dus mijn eerlijke mening over de essence matt touch blushes.


De blushes komen in twee verschillende kleuren. Een koele roze kleur, 20 "Berry me up!" en een warme kleur perzik kleur, 10 "Peach me up!" Twee prachtige kleuren die dus voor een koel persoon als voor een warm persoon goed zouden kunnen. Ook is de pigmentatie goed. Het enige aparte vind ik dat de kleur lijkt te vervagen na een tijdje, de kleur werd namelijk na een paar minuten al een stuk lichter. Alsof het dus in mijn huid trekt. Dit merkte ik voornamelijk bij de warme blush. ("peach me up) 
De pigmentatie is de verder prima, mooi en subtiel. De kleur is op mijn arm komt goed over met de kleur in de verpakking. Eerst was ik zelf meer van de koelere blush tinten maar ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd toch wat meer naar de warmere tinten begin te neigen. Ook voelt de blush fijn aan en poedert (bijna) niet, brengt makkelijk aan en geeft een mooie kleur. Zoals ik eerder al zei vind ik het wel jammer dat de kleur lichter wordt na een tijdje, maar als je wat meer aanbrengt valt dat ook nog wel mee.

Ook over deze kleur ben ik erg te spreken. Net als bij de andere kleur brengt ook deze blush makkelijk aan, poedert het (bijna) niet en voelt het fijn aan op de huid. Deze kleur komt ook goed overeen met de kleur in de verpakking. Over het algemeen zijn beide blushes dus eigenlijk hetzelfde op de kleur na, vandaar dat mijn mening ook over beide blushes hetzelfde is.

Beide blushes bevatten 5 gram en zijn 12 maanden houdbaar. De blushes zijn te koop bij alle verkooppunten van essence en kosten €2,95 Dus voor die prijs lijkt me het zeker waard deze blushes eens uit te proberen.

Bedankt voor het lezen, vergeet niet om hieronder jou mening over de blushes achter te laten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten