6 december 2016

Boozyshop wishlist 2017 | Beauty.


Ik heb deze website al verschillende keren voorbij zien komen en heb er zelf dan ook wel eens wat besteld. Toch ben ik laatst eens een kijkje gaan nemen. Ik kwam erachter dat Boozyshop super mooie merken verkoopt die dan weer super leuke artikelen hebben. In dit artikel laat ik jullie mijn Boozyshop wishlist van 2017 zien.


Zoals ik jullie al eens eerder in een artikel heb verteld werk ik als freelancer in de beauty wereld. Hiervoor heb ik natuurlijk een make-up koffer. In principe ben ik redelijk tevreden over wat er op dit moment allemaal in mij koffer zit maar toch zijn er nog een aantal dingetjes die ik er graag bij zou willen hebben. Ook is er nog het een en ander wat ik graag voor mijzelf zou willen.

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik dagelijks producten tegen kom die ik wel in mij koffer of voor mezelf zou willen hebben en ik denk dat dit altijd zo zal zijn. Toch heb ik voor nu een mooi lijstje opgesteld van de producten die ik nu nog graag zou willen hebben. Als jullie een artikel willen zien met wat er allemaal in mijn koffer zit kun je dat in de reacties hieronder laten weten.


Milani 2-in-1 Foundation & Concealer, €12,49

Deze foundation zou ik graag willen proberen voor mijn kit. Ik heb hier al super veel goede dingen over gehoord en daarom super benieuwd naar deze foundation (En concealer.) Ook lijkt het me ideaal dat het tegelijkertijd ook een concealer is omdat wanneer ik een licht dekkende foundation nodig heb voor een van mijn klantjes, dus geen concealer meer nodig zou hebben.

Pro Freedom HD Concealer kit, €12,95

Deze concealer palletjes zijn er in twee tinten. Light / Medium & Medium / Dark. Ik zou deze graag willen proberen voor mijn koffer. Een pallet bevat 24 kleuren concealer, ideaal voor iedere huidskleur dus.


Embryolisse Lait Creme Concenter, 75 ml. €19,95

Over deze creme heb ik ontzettend veel gehoord en gelezen op internet. Deze creme wordt namelijk door veel beauty-guru's gebruikt als primer onder de make-up. Ik zou hem dus daarom ook graag hiervoor willen proberen.

The Balm, Mary Lou Manizer, €20,50

Ik heb nooit genoeg highlighters en ik denk dat deze heel mooi zou staan bij de rest van mijn collectie. Op dit moment gebruik ik nogsteeds dagelijks de mineralize skin finish in soft en gentle van M.A.C maar ik ben erg benieuwd of deze daar tegenop kan.

Freedom Pro Artist Pad Backstage Red, €19,95

Dit palette lijkt me ideaal! 20 blushes, bronzers en highlighters allemaal samen in een palette. handig voor in mijn kit of om lekker voor mezelf te gebruiken. Het fijne vind ik dat het palette niet alleen verschillende kleuren bevat, ook zitten er koele en warme tinten in. Zodat je voor iedere huidskleur een bronzer, blush en highlighter hebt.



MORPHE 35O Nature glow eyeshadow palette, €27,99

Voor mijn koffer zou ik graag wat minder palettes willen. Ik heb er nu ook best veel kleinere inzitten en daar wil ik eigenlijk vanaf. De palettes van MORPHE bevatten 35 kleuren en zijn dus perfect om iedere look mee te maken zonder dat ik nog vier anderen palettes nodig heb.

Red cherry Basic Lashes #523 Sage, €3,95

Ik draag regelmatig nepwimpers en ik vond deze er zo super mooi uit zien. Ik zou ze echt een keertje willen proberen. Net als alle anderen van Red Cherry.

Freedom Pro lipstick palette x24 Naked, €12,95

Ook deze lijkt erg fijn voor in mijn koffer, alle kleuren lipstick bij elkaar in een palette. Ze hebben ook nog een palette met rode/roze tinten en een met paarse/donkere tinten.

Make-up Revolution Ultra Base Corrector palette, €7,95

Opnieuw een product voor mijn koffer. Ik gebruik nu vloeibare consealer in corrigerende kleuren en dit kost veel ruimte, daarom zou ik die graag in een palette willen.

MORPHE 12P Picasso Palette, €16,49

Nou wilde ik laatst een look maken met helder blauw. Hiervoor had ik een blauwe, matte kleur nodig. Nadat ik door al mijn palettes ben gegaan kwam ik erachter dat ik die gewoon niet heb.. Vandaar dat het picasso palette van MORPHE mij ideaal lijkt omdat je dan alle (felle) kleurtjes mooi in een palette hebt.

Dit was het artikel alweer, ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad. Alles is dus te bestellen op www.boozyshop.nl dus kijk zeker even op de website!

Liefs, Kelsey.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten