28 november 2016

Diary: Wat er de afgelopen tijd allemaal veranderd is... | Diary

Hi, Ik ben terug. Tenminste dat denk ik. Aangezien ik echt mega lang ben weggeweest. De afgelopen tijd dacht ik er al vaker aan om verder te gaan met bloggen, maar telkens kwam het er niet van.. Toch mistte ik mijn blog stiekem meer als dat ik had verwacht. Alles hierover leg ik jullie uit in dit artikel.


Voor de mensen die nieuw zijn op mijn blog, Welkom! Mijn naam is Kelsey, is ben 18 jaar en woon in een klein dorpje in Brabant. In april 2014 plaatste ik mijn eerste artikel op deze blog. Een jaar lang ben ik veel met mijn blog bezig geweest omdat het echt mijn passie was. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik toen echt nog een beginner was en dus eigenlijk niet goed wist wat ik nou eigenlijk deed. Ik vond het super leuk om te doen maar ben er op een gegeven moment mee gestopt. Ik merkte dat mijn blog als een soort verplichting begon te voelen en omdat ik dat niet wilde besloot ik om er even tussenuit te gaan. 'Even' is uiteindelijk bijna een jaar geweest maar nu ben ik van plan om het weer op te pakken.

Sinds een jaar werk ik als freelancing make-up artist. Ik heb klanten voor make-upjes, werk voor een prachtig professioneel cosmetica merk en verzorg de make-up bij fotoshoots etc. Tijdens mijn werk krijg ik ontzettend veel vragen over beauty, make-up en ondernemen. Om deze vragen allemaal te kunnen beantwoorden heb ik een plekje op het internet nodig. Dit is dus waarom ik terug ben op mijn blog.Ook miste ik het ontzettend om alle leuke dingen die ik meemaak te kunnen delen en om jullie de nieuwste beauty trends te laten zien. Ook dit is dus een reden dat ik terug ben. 

Ik ben gestopt met school om verder te komen in de beauty wereld. Ik werk nu zo veel mogelijk en ik volg cursussen om meer bij te leren op het gebied van beauty en natuurlijk toch een 'papiertje' te hebben. ook tijdens deze cursussen zal ik jullie meenemen. Mijn blog zal dus een stuk persoonlijker worden.

Ook heb ik ondertussen mijn rijbewijs gehaald waar ik echt super blij mee ben !

Misschien is dit geen heel interessant artikel voor jullie maar ik wilde dit toch even met jullie delen zodat jullie ook weten hoe en wat er komen gaat.

Liefs, Kelsey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten