29 november 2016

Review: Wat houdt M.A.C Fix+ in en waar kun je het voor gebruiken? | Beauty.


M.A.C Fix+, een erg gehypet product in de beauty-wereld en ook een groot favoriet van mij. Veel van jullie zullen daarom dit product ook wel kennen. Toch weet niet iedereen hoe je dit product nou gebruikt. In dit artikel heb ik wat informatie over het product en een aantal manieren waarop je de M.A.C Fix+ kunt gebruiken. 


Je zou denken dat dit product bedoeld is om je make-up te FIXeren. Dat is helaas niet het geval. Wel zijn er talloze anderen manieren waarop dit product gebruikt kan worden. 


Ik zelf gebruik de M.A.C Fix+ al jaren voor mijzelf maar ook op anderen. Het geeft een lichte, zachte mist die erg verfrissend aanvoelt op de huid. Vaak gebruik ik de Fix+ spray voordat ik foundation aanbreng en nadat ik poeder heb aangebracht. Door dit voor de foundation aan te brengen werkt het als een mooie basis en zorgt het ervoor dat de foundation mooier met de huid samensmelt voor een natuurlijker effect. Hierdoor is er makkelijker met de foundation te werken en kun je deze makkelijker over het gezicht verdelen.

Als ik merk dat ik teveel poeder heb aangebracht breng ik een royaal laagje Fix+ aan over de poeder, dit zorgt ervoor dat het poederige in het gezicht verdwijnt en alle producten mooi in elkaar over lopen. Ook wanneer is niet teveel poeder aanbreng geeft dit een super mooi effect.

Een anderen optie voor het gebruiken van de Fix+ spray is door hem te mengen met een los pigment. (bijvoorbeeld; oogschaduw.) Dit geeft een intensiever effect en zorgt ervoor dat de kleur nog beter tot zijn recht komt.

Wanneer je een gel product gebruikt en deze is uitgedroogd kun je ook hiervoor de M.A.C Fix+ voor gebruiken. Dit zorgt ervoor dat het uitgedroogde product weer zacht en vloeibaar wordt.

Ook vind ik het fijn om de Fix+ spray te gebruiken op warme zomerdagen. Het geeft een verfrissend gevoel dat erg fijn kan zijn op hete dagen!

Gebruik:

Waneer je de spray wilt gaan gebruiken dien je eerst de beveiliging van het flesje af te halen. Dit kan door het zwarte gedeelte een klein stukje naar rechts te draaien. Houdt de flacon ongeveer 30 cm van je gezicht af en verdeel 6 tot 10 pompjes over je gezicht.
Het product is 24 maanden houdbaar na het openen hiervan en bevat 100 ml. De prijs van het producten is €17,50 en is verkrijgbaar bij alle M.A.C Pro stores en counters.

Ingredienten:

Water, glycerin, butylene glycol, cucumber fruit extract, matricaria extract, camellia leaf extract, tocopheryl acetate, caffeine, panthenol, arginine, peg-40 hydrogenated castor oil, ppg-26-buteth-26, fragrance, disodium edta, phenoxyethanol



Dit was het artikel over wat de M.A.C Fix+ inhoudt en wat je hier allemaal mee kunt. Ik hoop dat ik al jullie vragen beantwoord heb.

Liefs, Kelsey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten